Pokaż Taszkentczyk na większej mapie

niedziela, 1 marca 2009

Apel


Apeluję słowami mego brata o udział w „Akcji Pulpit”. Wielu z Was wykazało sporo zaangażowanie w tę* akcję w trakcie jej poprzednich edycji, za co z tego miejsca pragnę Wam serdecznie podziękować :) A teraz rzeczony apel:


„Po raz 4 rusza Akcja Pulpit i jak zwykle uprasza się Was uprzejmie o pozytywny odzew w tej sprawie!!
Na początek dla wytłumaczenia, po co, dla kogo i czy aby nie jestem pijany pisząc to…
Akcja zaczęła się 4 lata temu całkowicie przypadkowo. Wiedziałem, że mój kuzyn ma dziwne hobby i zbiera „pulpity”, więc niedużo myśląc (co w sumie nie jest niczym niezwykłym u mnie), napisałem do kilku osób, żeby przesłali mi screeny pulpitów i o dziwo przesłali… Odtąd, co roku, męczę różnych ludzi o screeny…
Jak to zrobić?
Zminimalizuj wszystko co masz włączone w danym momencie, wciśnij na klawiaturze przycisk „Print Screen” (obok F12), otwórz jakiś program do grafiki, cokolwiek (Paint, IrfanView, GIMP, ACDSee), a następnie naciśnij w nim „Wklej”, wszystko ładnie zapisz (najlepiej w formacie .jpeg), wyślij na jakikolwiek serwer pozwalający zamieszczać obrazy (np. http://www.imageshack.us/ ) i podeślij mi następnie linka do tego screenu lub po prostu wyślij plik na umpollus@gmail.com
Za udział w akcji serdecznie dziękuję :D

- wuja Yabol Jabłoński”



* Czajol, przez Ciebie słówko „tę” już chyba na zawsze będzie mi się kojarzyć z frazą „tę bluzę, tę dżinsy” a BTW moment realizacji tegoż zobowiązania honorowego się zbliża :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz